به فراری SF90 Stradale جدید سلام کنید

فراری SF90 Stradale

فراری SF90 Versione Speciale به زودی رونمایی خواهد شد. این یکی از سه مدل جدید برای سال 2023 است و شایعات حاکی از آن است که نسخه تولیدی ممکن است SF90 LM نامیده شود.

به گزارش پرشین انجین و به نقل از  carbuzz، این تصویر فاش شده توسط @sf90lm ارائه شده که ادعا می‌کند که مدل جدید احتمالاً SF90 LM نامیده می‌شود.

پیش از این اولین تصویر از SF90 جدید متمرکز بر پیست در ماه گذشته منتشر شد. تصویر دیگری در اوایل این هفته به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد که SF90 LM آماده خروج از خط مونتاژ است.

فراری SF90 Stradale فراری SF90 Stradale

تصاویر فاش شده از SF90 Stradale فراری

با توجه به حساب مرموز اینستاگرام sf90lm، نسخه ویژه و جدید فراری SF90 Stradale با محوریت پیست SF90 Le Mans یا SF90 LM نام خواهد داشت.

این حساب کاربری که چند هفته ای است تصاویر این خودرو را منتشر کرده، اخیراً تصویری از خودروی اسپرت که در کارخانه فراری موجود است را منتشر کرده است.

این خودرو که با رنگ قرمز معمولی Rosso Corsa طراحی شده است.

فراری SF90 Stradale

در پس‌زمینه، یک سوپر SUV Purosangue را نیز مشاهده کنید که این ادعا را که عکس در کارخانه این شرکت در مارانلو گرفته شده را تایید می‌کند.

آیا این یک کارمند فراری است که سعی دارد با این افشا پول به دست بیاورد و یا تلاش بازاریابی محتاطانهٔ شرکت است؟

این صفحه تاکید می‌کند که این خودروی زیبای V8 هیبریدی با 699 کوپه و 399 کانورتیبل در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد.

وب سایت استرالیایی Drive.com اوایل امروز اعلام کرد که 799 کوپه و 499 کانورتیبل برنامه ریزی شده و قرار است در این ماه رونمایی شوند.

SF90 LM (مخفف Le Mans) یک نسخه متمرکزتر از SF90 Stradale است.

همانطور که از تصویر مشخص است، این خودرو دارای یک نمای بیرونی سفارشی است.

نمای عقب کاملاً بازطراحی شده و دارای دریچه‌های هوای بزرگ و نوار LED براق است. همچنین دارای یک اسپویلر بزرگ و ثابت در پشت است.

این تصویر جدید جزئیات خوب و جدیدی را نشان می‌دهد.

بزرگ‌ترین بخش چراغ عقب بلند و باریکی است که در ابتدا روی یکی از خودروهای آزمایشی دیدیم که به نظر می‌رسد به تولید انبوه رسیده است.

همه مجراها و دریچه‌ها روی کاپوت، سقف و قسمت‌های عقب به‌صورت کامل نمایش داده شده و بال عقب عظیم و ثابت نیز سرجایش است.

چرخ‌ها ظاهر بد و طراحی پنج پره خود را حفظ کرده‌اند که برای بیرون کشیدن هوای گرم از ترمزهای بزرگ این خودرو کمک می‌کند.

ما اطلاعات بیشتری در مورد وسیله نقلیه به جز این تصاویر لو رفته، نداریم، اما می‌توانیم در مورد برخی جزئیات دیگر مانند قدرت حدس‌هایی داشته باشیم.

فراری موتور را روی SF90 LM بازسازی کرده است.

دو ورودی مربعی در بالا و روی کاپوت وجود دارد، در حالی که مجراهای طرفین پروفیل شده اند. علاوه بر این، این خودرو دارای لوورهایی بر روی گلگیرها، رکاب‌های جانبی و چرخ‌های سفارشی است.

انتظار می‌رود SF90 Versione Speciale نسخه ارتقا یافته‌ای از مدل هیبریدی 4.0 لیتری V8 توئین توربو فراری را در خود جای دهد.

این بخش در خودروی استاندارد 769 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. موتور احتراق داخلی توسط دو موتور الکتریکی نصب شده در جلو و یکی در عقب کمک می‌کند که خودرو به مجموع قدرت 986 اسب بخار برسد و 217 اسب بخار دیگر اضافه کند.

چند تصویر از SF90 Versione Speciale با مشخصات تولیدی نیز پیش از این به بیرون نشت کرده بود. با این حال، آخرین عکس از کارخانه آمده است.

SF90 Stradale از یک سیستم V8 هیبریدی استفاده می‌کند که ترکیبی از یک توربوشارژر دوقلو 4.0 لیتری V8 همراه با سه موتور الکتریکی است.

این سیستم 986 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر را  در 2.5 ثانیه طی کند. این وسیله نقلیه به لطف گیربکس هشت سرعته دوکلاچه می‌تواند نیرو را به هر چهار چرخ خود منتقل نماید.

ما شاهد تغییر  موتور هشت سرعته در این خودرو نیستیم، اما این شرکت می‌تواند با چند تغییر در سیستم خودرو، قدرت زیادتری را ایجاد کند و این اصلاً دور از انتظار نیست.

این خودرو در حال حاضر بسیار سریع است.

در مورد قیمت، کاملاً مشخص است که قیمت آن بالا و بسیار بیشتر از مدل پایه است، بنابراین اگر این شرکت 100000 تا 200000 دلار به قیمت 524815 دلاری مدل پایه اضافه کند، تعجب نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *